Äntligen vet jag hur jag vill ha det!

www.lexingtonshop.com

Jag har ändrat mig en hel del när det gäller den nya inredningen i mitt rum här hos
mamma. Vitt och min favoritfärg marinblått som grund vill jag ha, lite
Lexington-inspirerat sådär. Varför har jag inte tänkt på det förut? Gjorde ett
litet kollage för att visa hur jag har tänkt, dock är de flesta sakerna där inte
ifrån Lexington utan har tagit lite billigare alternativ. Ser kanske lite tråkigt ut
på bilden men jag tror det kan bli skitsnyggt tillsammans med fina tavlor i
silverramar på väggarna. Bokhyllan på min bild ska jag vända så att den blir låg
och lång istället och använda som tv-bänk. I den ska jag ha lådor, både smart
och snyggt. Nu är jag sjukt taggad och vill åka till IKEA så fort som möjligt.
Det här blir nog hur bra som helst, tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0