Matilda 16 år!

TJA. Jag är verkligen grym på att uppdatera! Fast njaaa. Jag har liksom inte haft något
att komma med, men jag tyckte att det var på tiden nu!

Jag sitter här och inväntar mamma som snart dyker upp med en kebabpizza...
Det innebär alltså att jag ska ut och springa i kväll. För ett år sedan kunde jag njuta
av en fet pizza utan att få dessa jäkla ångestkänslor men nuförtiden så terroriserar
de mig ständigt. Det gäller liksom allt onyttigt, jag kan knappt dricka o'boy längre
utan att känna att jag måste "träna bort" det. Helt sinnessjukt, I know.
Förut älskade jag verkligen mat men nu känner jag mest obehag. Madness.

Ikväll ska jag även färga min utväxt, är det tänkt! Jag har gått och tjatat om den
i evigheter nu men konstigt nog är det bara jag som ser den, haha.
Efter det ska jag ha i lite inpackning i håret och dra på en ansiktsmask som jag köpte
när jag var på stan med Klara förut. Egentligen tror jag nog inte på att sådant fungerar,
jag gör det mest för själva grejens skull. Spagrejer är alltid så mysigt, särskilt om man
har roligt sällskap. Vad säger ni flickor, spakväll snart?

Matilda, hoppas du har det bra på hockeyn ikväll och att Modo vinner! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0