Nu får ni veta allt om mig

Dag 1 - Presentation av mig själv

Dag 2 - Saker jag gillar

Dag 3 - Saker jag inte gillar

Dag 4 - Det här har jag på mig idag

Dag 5 - Kärlek enligt mig

Dag 6 - Mina drömmar

Dag 7 - Frisyrer

Dag 8 - Inspiration

Dag 9 - Det här gör mig upprörd

Dag 10 - Familj

Dag 11 - Det här får mig att må bra

Dag 12 - Namn

Dag 13 - TV

Dag 14 - Min dag

Dag 15 - Beroende

Dag 16 - Komplex

Dag 17 - Saker jag gillar med mig själv

Dag 18 - Favoritmat

Dag 19 - Framtid

Dag 20 - Det här är viktigt för mig

Dag 21 - Det här saknar jag

Dag 22 - Bästa kärleksminne

Dag 23 - Detta ångrar jag

Dag 24 - Mina bästa vänner

Dag 25 - Min favoritfilm

Dag 26 - Nostalgiska favoriter

Dag 27 - Galna drömmar

Dag 28 - Dåliga vanor

Dag 29 - Om jag fick en miljon

Dag 30 - Min favoritårstid

 

En presentation av mig själv. Vad ska jag säga? Jag heter Louise Jonsson

(även kallad Lollo, Lojsan, Lotta, Elotta, Lisa, Lise-lott, Lusse, Lollan m.fl.

mot min vilja) och går första året på ekonomilinjen på Lindengymnasiet.

Fancy huh? Jag är oftast glad och vänlig, hoppas jag. Haha, jag har aldrig hört

något annat. Enligt mitt horoskop är jag lättlurad och även en hopplös romantiker,

vilket stämmer perfekt... Finns inget bättre än fin kärlek och romantiska filmer!

Mina underbara vänner, min älskade pojkvän och min familj gör mina dagar bra

och jag vore ingenting utan dem.

Jag kan gå från att stundvis vara lite halvt blåst till att framstå som värsta snillet!

True story. Trots min oseriösa och sjuka humor har jag lätt att se allvaret i saker

och ting också, tur är väl det! Jag älskar att prata och kan ha väldigt svårt för att

vara tyst, älskar när det är fart i min omgivning men också att bara krypa ner och

ta det lugnt framför tvn med varm choklad såhär i höstmörkret. Nej, nu ska jag inte

spoila förmycket! Varje dag i november kommer jag berätta lite onödigt vetande

om mig själv, jag VET att ni vill veta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0