Grym helg

Jäklar vilken uppdaterare jag är alltså. Känner att jag har haft lite skrivkramp ett tag
nu samt brist på idéer, inte kul att skriva likadant varje dag. Den där månadslistan
verkar ha runnit ut i sanden också, hehe. Jaja.

En grym helg har jag haft i alla fall, riktigt awesome har den varit! I fredags somnade
jag efter skolan och vaknade upp med värsta suget på vitlöksbröd, oxfilé och pommes
på Harry's så jag drog med mig en minst lika sugen Matilda dit för en riktigt delicious
middag. Åh så gott det var! Vi två hade en period förut då vi alltid åt där; tog alltid samma
rätter och det var alltid samma servitris och efter en tid behövde hon knappt fråga oss
vad vi ville ha, haha. I fredags var det dock lite annorlunda. Vi tog samma rätter, det var
samma servitris... MEN. The Moniker var där! Det var bara av en slump som Matilda fick
syn på honom. Coola som vi var så gick vi fram till honom och tog kort. På kvällen åkte vi
till Marcus och dit kom även Klara. Vi snackade och skrattade som vanligt!

Igår tog jag först en långpromenad med musik som sällskap innan jag och David åkte till
ICA Maxi för att köpa french hot dogs. Första varmkorven jag åt på typ 2 år... David har
tjatat om att korvarna där ska vara så himla goda och jag måste faktiskt erkänna att det
var ganska gott... Igår sov jag hos David och på kvällen kom hans kusin och min kära vän
Agnes och hennes familj. Vi hade jättetrevligt!

Nu är jag hemkommen från my darling efter att ha varit där hela dagen och myst! Det får
bli lite städande, pluggande och också en promenad med Matilda. Nice!

Lekte fotograf med mobilkameran när jag var ute och gick igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0