Dag 3 - Saker jag inte gillar

HELLO! Jag sitter i Cassandras gigantiska säng med fina flickor, very nice! Snart ska väl Marcus och Agnes joina, hoppas vi!
Vi försöker äga varandra på Wordfeud som David fick mig att börja spela igår, riktigt kul faktiskt. Jag leder över dig, honey ❤

Här kommer en lista över saker jag inte gillar.

• ormar!!!111 (finns inget värre)
• tvestjärtar
• otrogna jävlar
• folk som missbrukar kärlek
och byter relationsstatus en gång
i veckan
• skräckfilmer
• korv
• fisk & skaldjur
• när saker tar slut
• matematik
• folk som ljuger och går bakom
ryggen på sina vänner
• otrevlig personal i affärer

Nu ska vi sticka till ett annat gäng så jag får helt enkelt fylla på lista senare, haha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0