Dag 2 - Saker jag gillar

Kör en snabb mobilbloggning eftersom jag inte är hemma just nu!

Saker jag gillar, alltså. Det finns en hel del så jag radar upp det utan någon speciell ordning!

• min älskade David
• vakna upp bredvid honom
• mina awesome vänner
• sena mysiga kvällar med dem
• London
• skratta
• personer som får mig att skratta
• julafton
• få paket med posten
• choklad
• shoppa
• mina syskon & syskonbarn
• kärlek
• kärleksfilmer
• sova
• se andra vara glada över något
• inredning
• hallon/lakritsskalle
• kakorna i skolan
• att vinna på Fifa
• TV6
• make up & hårvårdsprodukter
• Apple
• supertajta jeans
• musik (Coldplay, Muse, Kent, Nirvana,
Avenged Sevenfold m.m)
• marinblå&vit-randigt
• vitt och blått i ren allmänhet
• få bra resultat på saker i skolan
• mina ögonfransar (haha)
• ha flyt och lyckas
• kladdkaka
• titta på fina (alldeles för dyra) kläder
• Something borrowed
• cashflow
• fest hos Mange-låten
• Davids låt om mig som han sjunger
och spelar just nu...
• mysiga filmkvällar med familjen

Ååååh, jag gillar så mycket att det blir svårt att skriva allting. Men det var ett litet utplock i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0