Bored

Snodde denna från Matilda, hope you don't mind!

1. Namn: Louise Birgitta Kristina Jonsson (endast kungliga namn, hah).

2. Husdjur: Inga.

3. Hårfärg: Brun.

4. Favoritfärg: Marinblått och vitt!

5. Piercing: I öronen.

6. Bostadsort: Katrineholm.

7. Har du varit kär: Oh ja.

8. Hur ser din drömkille ut?: Som David!

9. Har du fått en kyss den senaste veckan?: Ja.

10. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?: Hmm, jag ska

snart vara med David, så jag säger honom.

11. Hur lång är du?: 1,64 cm, tror jag... Förhoppningsvis längre.

12. Är dina föräldrar gifta eller skilda?: Skilda.

13. Icke godkänt i något ämne?: Nix.

14. Vart är din favoritplats?: Oj... Jag har nog ingen speciell favoritplats.

15. Vilken plats föredrar du minst?: Skolan.

16. Hur många kuddar har du i sängen?: Två.

17. Tycker du om kaffe?: Ja.

18. Tycker du om kinamat?: Nej.

19. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?: Ja, två stycken.

+ Daniel Radcliffe (Harry Potter)!

20. Kan du några andra språk än svenska?: Engelska och franska.

21. Vem är den roligaste människan du känner?: Klara, Matilda, David,

Cassandra och Marcus!

22. Vem delade du senast din säng med?: Dejvis

23. Gillar du någon nu?: I luv David.

24. Röka eller snusa?: Inget!

25. Har du varit i några andra världsdelar?: Nej, men det ska det bli ändring på.

26. Favoritmat?: Köttbullar, tacos, pizza, potatisgratäng med kött och sås.

27. Tycker inte om: Falska människor, folk som tror att de är bättre än alla andra.

28. Ögonfärg: Brun.

29. Det bästa du vet: David och mina vänner. Annars choklad och annat ätbart.

30. Skostorlek: 37.

31. Fobi: ORMAR.

32. Gillar du snö?: Njaaaaae...

33. Vilken är din bästa egenskap?: Jag tror jag är ganska lätt att prata med, haha.

Och lyssnar gärna om någon vill öppna sig.

34. Bästa kompisar: Matilda, Klara, David, Cassandra!

35. Hur tror du folk uppfattar dig? Shit, det är nog ganska olika. Vissa ser mig som

smart och kunnig har jag hört, haha. Jag hoppas folk ser mig som glad och

trevlig!

36. Vad är det vackraste som finns?: Looooooove. That's the shiiiet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0