8 månader ♥

Jag och David har varit tillsammans i 8 månader idag. 8 helt underbara månader!
När vi träffades för första gången vågade jag aldrig tro att det skulle bli såhär,
det kändes liksom omöjligt för mig att få this wonderful guy. Till min stora glädje
blev han min och jag älskar honom så sjukt och obeskrivligt mycket. Du är bäst,
älskling och ditt sms förut var så fint ♥

Nu kom jag nyss ut ur duschen och ska käka lite god mat innan jag ska träffa David.
Mysigt! Helgen har varit lite speciell av de mest konstiga anledningarna och det
slutade med att jag satt i en taxi till Norrköping igår kväll för att åka till min syster.
Helgen har trots omständigheterna varit bra. I fredags blev det en mysig stund
med Cassandra på stan innan David kom hit och sov över. Vi skulle nämligen
upp tidigt igår för att ta tåget till Stockholm, mycket trevligt! Hälsade på hos min
bror, hans fru och deras lille son Oliver, åh så söt! Tog en sväng i affärerna också
och fick med mig nya jeans hem.

Igår somnade jag som sagt i Norrköping och passade därför på att gå i affärer
där idag innan jag skulle med tåget hem. Köpte en fin marinblå tröja och ett
balsam som luktar himmelskt, haha.

Eftersom jag har haft fullt upp i helgen har jag inte hunnit skriva om de olika
sakerna på månadslistan och jag funderar på om jag ska fortsätta på den eller inte.
Osäker om jag kommer att hinna nu när skolan börjar och allt. Får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0