Måndag

Haha, en mycket fin och kreativ gästbloggning av Agnes, det tackar vi för!
Hon var trevligt sällskap efter en hektisk skoldag bestående av jobbiga
lektioner och ett inte alltför roligt fysikprov, men jag satte det nog ganska fint
ändå! Matteproven hade tydligen gått smooth också, feels goood.

Kladdkaka på det, följt av en sväng på stan var inte helt fel... Eller jo, lite
sur blev jag. Fick för mig att jag skulle köpa en ny mascara, den som jag
alltid använder och som dessutom var på extrapris. Till min besvikelse hade
jag inte lika mycket pengar med mig som jag trodde - det saknades fyra kronor.
Fyra jävla spänn. Vafan liksom? Nej, då var jag inte glad.

Agnes följde med mig hem i väntan på hennes buss, rolig tjej det där :D
Nu ligger jag i sängen, lyssnar på musik och smsar med världens bästa ♥
Borde plugga också men det får bli senare! Judendomen lockar inte speciellt
mycket direkt...

JUST DET! Jag ska till tandläkaren i morgon, wuhu :D Eh ja, jag är nog den
enda personen i hela världen som längtar efter att få komma dit. Ska äntligen
få mina tänder fixade, hoppas på bra resultat! Vet inte riktigt hur det ska gå till
men tänderna ska byggas på med någonting så att alla gluggar försvinner.
Som jag längtat!

Nu ska jag leta efter något gott att käka, hejsvejs!


Posar-LojZan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0