Söndag

Hej, hej, hemskt mycket hej! Klockan är lite över elva och jag är
vaken... (What???) Det är dock ganska bra ändå, har massor att
plugga. Finns ju inte så mycket annat att göra på en söndag!

Min helg har varit very nice! Blev mycket skratt med Klara i fredags
framför chatroulette och så kollade vi på American virgin, lite småkul
film det där, haha. Igår kom David över, myys! Vi kollade på Rec,
en spansk skräckfilm. Den var... Psycho och allmänt skitäcklig så
jag skrek och var asrädd, heheh :)

Och måste bara säga att jag vill att Matilda ska bli frisk nu!!! Vi har inte
träffats på över en vecka på grund av hennes jävla disease som inte
vill försvinna, jag blir galen! En fet kram ska hon få när vi ses.

Nej, nu blir det att plugga för fulla muggar och sen söndagens
enda fördel: Solsidan med en härlig grabb!

Puss!


Saknar dig tjejen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0