Söndag

Just det, jag har ju en blogg också... Glöms lätt bort! Sämsta bloggarN
i världen, tror jag nog.

Måste säga att den här veckan har varit så sjuuukt chill. Musikalveckor i skolan,
helt underbart roligt! Övergick från skådespelare till rekvisita så nu agerar jag
assistent till lärare och superduktiga elever, ganska nice faktiskt.

Helgen har som vanligt varit skitbraaa :D Mys med David i fredags och igår stack
jag, Klara och Matilda ut till Agnes för att fira henne. Hon blir ju sexton bast på tisdag!
Hon fick en Singstar-skiva med schlagerlåtar av oss, haha. Så den roade vi oss med igår,
lät jättefint vill jag lova! På kvällen satt jag, Klara och Matilda bänkade i soffan framför tvn
med chips, dipp, pepsi och en varsin godispåse. Körslaget ju! Stolt katrineholmare här, alltså!

Ikväll ska jag vara med min finis, det blir Solsidan såklart! Sista avsnittet ikväll, förjävligt ju...

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0