SoftarN

TJA! Här skrivs det mycket ja. Jag lever i alla fall, har dock mått bättre
än vad jag gör nu. Känner mig lite halvkrasslig så har varit hemma
från skolan i två dagar, men det har jag inte haft något emot, haha.
Sova länge för att sedan softa framför tvn, rätt chill om jag får säga det
själv! Måste ta tag i pluggandet också, har två saftiga prov som väntar... Härligt!


Nu sitter jag i soffan med datorn i knäet och uppdaterar på musikfronten.
Avenged Sevenfold, Kent, Muse, Fall out boy, Coldplay, 30sectomars,
Robyn och lite sånt, mums<3 På tal om musik så måste jag och mina flickor
åka på Peace & love i sommaar! Måste bara tjata lite på föräldrarna, hehehe...
Det ska nog gå!


Nu ska jag lyfta på röven och färga Mias hår! Hoppas det blir bra,
annars är jag nog död... Nejdå!


PUSS!
Hihi, David är beest.

Muse - Starlight, sjuuukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0