Tillbakaaa, yes!

Hejsan! Bästa uppdaterarN i världen, tror jag? Har inte skrivit sen september, hehe!
Nytt år med nya mål, gör också ett nytt försök med bloggandet. Får se hur det går... :)
Så ja, vad man ska skriva efter fem månaders bloggtorka? Lite svårt.

Idag sov jag till två, ganska så jätteskönt faktiskt! Det har varit en trevlig helg med
my lovely friends Klara, Matilda, Victor och Marcus som sällskap i fredags och 
lördagskvällen spenderades på 70-årsfest. Nu är jag dessvärre helt slut efter att 
varit duktig och dragit runt med snabeldraken (haha) och fixat hela dagen.
Det var kaos i mitt rum med kläder och skit överallt men nu är det så fint, så!

Nu ska jag ta mig ett bad med lite inpackning i håret, sen sätta på How I met
your mother, mys på högsta nivå!

Före

Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0