ZzZzunday

Söndag=städa+plugga, wuhu! Fast nä. Det är dock det enda jag kommer göra idag.
Vad hände med hurtiga tjejen som skulle hänga på gymet varje dag? Bra fråga! Eheh.

Helgen har varit gryyym! I fredags följde Agnes med mig hem, trevlans var det :D 
Sedan dök det upp fler coola personer, vi bakade chokladbollar (haha) och dunkade
musik. Slutligen blev det fullt hus hemma hos mig - heeelt galet; musik, xbox
och typ allmänt party, riktigt awesome :D Ni är ju för coola, gänget!

Igår vaknade jag upp med Klara som sällskap, vi chillade järnet as usual :D 
Senare på kvällen stack jag hem till Dejvid och kollade på film och åt kexchoklad :G
Ytterst trevligt! Och jag är starkare än honom. Säger vi.  Efter det stack jag
till ett par överdesperata tjejer och sov där. Till frukost gräddade Klara pannkakor,
sjukt gott! Bästa kocken, lätt.

Nu ska jag hoppa in i duschen eller något, byyye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0