You're fucking perfect to me

CHACHA! Eller nåt sånt. Jäklar, vad trött jag är! Började min tidiga dag med
nationellt prov i svenska... Tre timmar var vi instängda. En krönika om flammande
kärlek skulle skrivas och till min räddning hade jag godis och cola, tjooockt Lojsan!
Hoppas det gick bra i alla fall.

Slutade tidigt men halvdöd som jag var, stack jag hem och chillade järnet medan
mina vänner stack till gymet. Hehehehe, jag skäms. Ikväll vet jag inte inte hur det
blir, plugg står på schemat i alla fall. Jag har även en ledig lägenhet att sova i inatt,
ska nog göra det och hoppas på att Matilda vill göra mig sällskap! Would be nice :D

Fredag imorgon, gud så skönt<3 Jag har ju huset ledigt i helgen så det lär bli galet
imorgonkväll :D På lördag blir det filmkväll och på söndag gym. Kommer bli helt awesome!

Nu ska jag käka! Pasta och baconsås, smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0