What a day

Det blev som förutspått en riktigt trevlig tripp till Agnes förut! Vi tittade i den
efterlängtade skolkatalogen som kom idag och sen fick vi för oss att utnyttja
macarna till max och spela in en film, haha. En oseriös skräckkomedi var
tanken och vi spelade in några scener innan vi tröttnade... Vi lagade även
tacos och lekte med Agnes kattungar som är hur söta som helst! I alla fall.
Det jag egentligen ville berätta var när vi, tio minuter innan bussen skulle åka
därifrån, kom på att vi kanske borde åka hem. Allt var kolsvart och när vi väl
hade hittat busshållsplatsen efter en massa stress så kom bussen - och åkte
bara förbi. Då var vi skapligt glada!

Det slutade med att jag, Matilda, Marcus, Cassandra och Jacob bestämde oss
för att gå sju kilometer i mörkret, in till stan. Oväntat men det blev ganska kul ändå!

Nu ska jag fixa mig för sängen och sova. Om jag vågar gå till mitt rum vill säga,
mamma har ställt upp en stor jävla tomte i hallen och jag blir lika rädd varje
gång jag ser den. Fett scary.

Jag saknar David.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0