Du är allt

Jag kom hem från David för ett tag sen för att säga hejdå till Ascot som skulle fara
tillbaka till Norrköping. Det kändes lite tråkigt, jag träffar ju inte honom allt för ofta.

Det var som vanligt roligt hos David igår! Jag åt cheesecake för andra gången i mitt liv
(första gången var i fredags, haha), vi tittade på Baksmällan 2 med Anna och Erik och så
bowlade och boxades vi på Kinect med deras mamma och hennes kompis. Det var kul
men sjukt jobbigt, haha. Kvällen avslutades med en promenad och ett avsnitt av Dexter
som jag och David alltid kollar på nuförtiden. Så mysigt!

Idag vann jag över min fina man på Fifa. Mmmh. Alltid en sån underbar, obeskrivlig
känsla. Alltid en lika sur David. Hihi. Det blev en shoppingsväng med hans mamma till
Intersport, ICA Maxi och Jysk också. Mycket trevligt! Jag och David gick och testade
varenda kudde där, höhö. Liv.

Nu ska jag och Matilda vara hurtiga och ta ett träningspass! Det behövs verkligen.
Gud så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0