Jullov!

Åhåhåååå, så jäkla nice! En sån underbar känsla när man har ett helt lov framför sig och
jullov är ju liksom lite speciellt på något sätt. Julafton, nyår... Allt är bara så mycket
mysigare helt enkelt! Särskilt när man har så mysiga personer att vara med - som jag har.
Det här lovet kommer bli perfekt. Jag ska koppla bort skolan, bara relaxa till max och
ha galet kul med alla mina fina.

Jag önskar att jag inte vore så trött just nu för då skulle jag hitta på något kul. Dagen har
ändå varit väldigt bra; slutade tidigt och så blev det julbak med tjejerna hemma hos Matilda!
Har även handlat julklappar och lite fint till mig själv, yesyes.

Saker jag vill ha just nu
- Julafton... Paket, hehe
- Min älskling att pussa på
- Biljetter till Coldplay,
Kent & Peace & love,
ja tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0