Good day

Skön dag i dag! Först blev det fika med klassen innan det bar av till Tallåsaulan för att
se det årliga luciafirandet. Åh, man kände sig som en söderelev igen och jag saknade
verkligen att sitta där med gamla klassen. Jag och tjejerna tog oss tid att hälsa på
gamla lärare också, längesen man såg dem!

Nu väntar dubbla lektioner i företagsekonomi innan vi slutar och då ska jag dra mig
till my worst enemy och mitt hårs bästa vän, frisören. Jag kan inte bestämma mig för
om jag gillar att klippa mig eller inte, det finns både för- och nackdelar. Det är max
två centimeter som får ryka, mer än så behövs nog inte. Jag har varit jätteduktig
och varken fönat eller plattat håret på hur länge som helst!

Senare ska jag, Klara och Matilda fixa klart en reklam till samhällskunskapen och äta
pizza. Gottgottgott. Jag har även lägenheten för mig själv i natt, cozy! Det blir nog
Sex and the city-maraton hela kvällen om jag känner mig själv rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0