1:a december

Jag kan inte riktigt få in i huvudet att det är december nu, jag är liksom kvar i september.
Hur mycket jag än försöker intala mig att julen snart är här så känns all julmusik och pynt
i affärerna fake, haha. Antagligen beror det på att snön inte har kommit och ärligt talat så
saknar jag den inte heller, men över jul får det gärna snöa - en jul utan snö går bara inte.
Första luckan i chokladkalendern öppnades i morse i alla fall, det var efterlängtat!

Nu sitter jag och har sista lektionen för dagen, sköntsköntskönt. Privatjuridik utan lärare
är rätt soft, faktiskt. Jag ska nog ta en sväng på stan sen och leta julklappar! Det börjar
ju bli dags nu för jag är inte så jäkla kreativ när det kommer till sånt, haha.
Vad ska man köpa till folk? Vad köper man till en kille liksom? Kalsonger, parfym, film...
Det känns så uppenbart. Men jag ska nog hitta på något kul! Senare i eftermiddag så tar
jag, Matilda, Agnes, Cassandra och Marcus bussen ut till Agnes på landet! Längesen jag
var där så det kommer bli asnice!

FREDAG I MORGOOON! Freakin' a-w-e-s-o-m-e. Jag ska vara med min fina David,
kan inte bli bättre! Jagälskardigvärldensbästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0