So damn beautiful



Köpt i dag.

Hey you guys! Har suttit riktigt fint med studiedag i dag! Dock hade jag gärna sovit länge,
men icke, jag gick upp halv tio för att sitta i frisörstolen en timme senare. Då var det färgning
som gällde! Jag fick ha en fin gummihätta som man blir så äggig och fin i, snacka om att jag
kände mig snygg, haha. Resultatet? Jodå, ljusare blev det allt men det blev ändå inte så bra
som jag hade hoppats på. Aja, jag överlevde japanluggen, så jag står ut med det här också!

Efter det var bara att åka hem och fixa håret på mitt egna vis, eftersom det aldrig blir som
man vill ha det när frisören stylar det. Sedan begav jag mig till tågstationen, mötte upp
Klara och Matilda och stack till Norrköping. Älskade barnbidraget kom ju idag så det
skulle ju brännas på direkten. Faktum är att jag faktiskt inte handlade för allt (bra Louise!!!),
jag köpte inte mycket alls. Balsam, värmeskydd och spray på Hårvårdsbaren och Åhléns,
sammetsleggins på Monki, skjorta och ett par spetstrosor på H&M. That's it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0