Plugg

Här pluggas det för fulla muggar, för jag har prov om riksdagen och regeringen
i morgon. Hoppas på bra resultat, såklart. Tror att jag kan det här nu!
Det känns som att det är en fullspäckad morgondag som väntar, fast det inte
är så jättemycket som händer. Först prov, sedan skoljoggen och efter det ska
jag bege mig till sjukhuset för att ta bort stygnen på ryggen eftersom jag opererade
bort en leverfläck där förra veckan. Ajaj, att dra bort stygn är inte det skönaste.

Däremot kommer resten av dagen att bli skitkul, ska nämligen ut och äta med trevliga
personer: Klara, Matilda, Marcus och Victor. Sen drar vi till Marcus för att kolla på film
och moffa godis. Kan inte bli bättre!



Neeeerd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0