Onsdag


Dagens inköp.

Ganska skön dag med helt okej lektioner, följt av en sväng på stan med mamma.
Vi tog en fika, firade hennes nya jobb och gick i affärer. Hur mysigt som helst, vi
träffas ju knappt eftersom jag inte bor hos henne och hon är nästan aldrig i stan.
Men nu när hon har fått jobb här kommer vi nog att ses oftare! Jag köpte den fina
tröjan här ovan och nya hårnålar. Det kommer ta typ två dagar innan de är borta...

Följde även med pappa och handlade, jag har nämligen lagdag i morgon (jag är såå
INTE taggad), så handlade lite matsäck. Nu chillar jag järnet och njuter av en pluggfri
dag, jag har inte tagit med någonting från skolan. Skönt!

Matdags, hamburgare står på menyn. Flott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0