There's just no getting over you

Nu sitter jag här i min sköna soffa och ska snart ut med Klara, Matilda och Marcus.
Ska bli kul, vi får se vad vi hittar på!

I dag gick jag upp tio... Jobbigt vill jag lova. Men det var det värt, jag skulle ju nämligen
träffa min kära broder och hans tjej. Vi åt i stadsparken eftersom inget annat har öppet
i den här hålan. Sedan gick vi hem och fikade innan de åkte tillbaka till huvudstaden.

I kväll är det valvaka som gäller! Haha. Jag och Matilda ska bänka oss framför tv:n och se
allting. Nördigt tycker vissa, vuxet tycker andra. Jag tycker inte det är något av det.
Politikerna styr våra liv, såklart man är nyfiken på hur det blir i kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0