Börjar bli fart på mig nu!

Hehe ja, bokstavligen. Kom nyss in efter att ha varit ute och sprungit,
jag är riktigt stolt över att jag lyckades ta mig ur soffan och ge mig ut i skogen.
Nu har jag dock skapligt ont i både lår och vader men så ska det vara,
då känns det att det verkligen har tagit på kroppen. Att springa i Converse
är heller inget att rekommendera, får extremt ont i fötterna så jag har blivit
lovad ett par joggingskor till helgen, perfekt!

I morgon är det fredag för alla som har missat det. Lovely!
Det blir nog bio med coola tjejer för min del, hoppas bara
min kära vän Klara är frisk då! Vi ska nog se I rymden
finns inga känslor
som har premiär i morgon, den verkar kul.

Nu ska jag göra något mindre kul, nämligen plugga. Har svenskaprov
i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0