Bad day - hell yeah.


Inköpen för idaaag.

Hittade mer än vad jag köpte i Norrköping idag. Jobbigt var det men ändå tur 
för jag närmar mig personlig konkurs. Matilda gjorde inte heller några större
fynd så vi båda har gått och varit irriterade hela eftermiddagen. Ingen bra dag
alls, känner jag.

Vi började skolan tio i tio och slutade före två, vilket var skönt.
Hade engelska sen lunch och efter det idrott då vi skulle ut på
en joggingtur och det gick faktiskt riktigt bra för mig (har liksom noll kondis).
Efter det fick vi i uppdrag att dra ner till valstugorna som står på torget där vi
skulle fråga ut partierna. Det var ganska intressant att få höra åsikter direkt från
politikerna själva, jag har faktiskt blivit väldigt intresserad av politik den senaste
tiden. Medan vi väntade på tåget så drog vi till McDonald's för att äta lite flottig mat
och då fick vi även sällskap av Victor, trevligt var det! Han drar förövrigt till Spanien
i morgon, jag vill också iväg...

Jaja, nu sitter jag här i soffan, ska väl försöka ta mig upp för att käka
macka och o'boy. De' nice!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0