Vårkänslor...

Yes, det börjar komma nu. Det droppar från taken, asfalten har kommit fram lite
här och var. Asnice förutom att allt antagligen kommer bli täckt av snö om någon
vecka igen. Idag är det lördag och det gillas starkt. Jag ska snart vara med Matilda
och jag vet faktiskt inte vad vi ska hitta på. Förut följde jag med pappa på stan (...)
för jag skulle köpa schampo, annars har jag inte gjort så mycket. Kollade in några fler
bikinis på H&M:s webshop och jag ska allt ta och beställa två till idag...
H&M har så fina saker nu! I förrgår kom en ljusgrå kofta med posten och igår
min nya bikiniöverdel + en svart bastopp. Jag är farligt beroende av att beställa
därifrån, haha.

Ikväll har jag inte heller några speciella planer. Jag ska i alla fall till Harry's och äta
med pappa. Gott! Annars vet jag inte. Är inte så speciellt partysugen så jag ska nog
slappa med Matilda (och Klara?), vi kanske sover över eller något. Jag får se!

Tänkte lägga in lite bättre bilder på vad jag har köpt i Stockholm och lite sånt.


T-shirt i strl. 6XL - Top Streetwear

Bikini - H&M
Har ju två överdelar nu eftersom den ena är förliten.
Båda ser rätt små ut där jämfört med trosorna, haha.

Högmidjad kjol - H&M

Spetslinne - Vero Moda
Sämst bild...

Shorts - BikBok

Kavaj - BikBok

Vitblå-randigt linne - BikBok
Köpte ett med röda ränder också fast det försvann.

Kofta - H&M

Schampo - Åhléns (viktigt...)

Bikinisarna jag ska beställa. Huuur fina?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0