F-f-friday.

Hejsan! Är det här en fredagsblogg eller nåt? Det känns som att jag bara skriver
på fredagar och helger. Det är precis vad det är idag. Äntligen fredag, som jag
(eller alla) brukar säga. Dock har jag varit ledig hela veckan och tro mig, jag har
inte gillat det. Jag har varit sjuk men jag ska inte hålla ett långt föredrag om det, utan;
jag hade feber, ruskigt ont i halsen och huvudvärk så att det spände i hela huvudet
så fort jag reste mig. Kan också tillägga att jag är grymt trött på broccolisoppa, det är
det enda jag har kunnat få i mig igenom den igensvullna halsen och dessutom kan
jag varenda tv-reklam utantill. Ja, TV:n har varit min bästa vän, och min Sex and the city-box
också. Har legat och kollat på avsnitt efter avsnitt. Gött! Men i morse vaknade jag och
svalde och blev förvånad - ingen smärta. Jag nästan jublade för mig själv, halssmärtan
och febern var borta. Woho! Nu är det bara att ta det lite lugnt så mår jag prima inom
ett par dagar!

Så idag bestämde jag och Matilda som blev sjuk samtidigt som mig att vi skulle ta oss till skolan
för att hämta lite böcker i skolan så att vi kan plugga inför nästa vecka. Hon och jag har även haft
samma symtom men det visade sig att hon har halsfluss, vilket inte jag vet om jag har/hade.
Jag skulle egentligen till vårdcentralen idag men det kändes som att det inte behövdes. :D
Hur som helst, jag hämtade tonvis med böcker och gick hem med de, sen blev det en snabbis
på stan med Klara & Matilda, vi köpte paket, vi ska nämligen på barnkalas i morgon för lilla
Agnes fyller 15 år på måndag. Congratzzz dude! :D

Efter det blir det Norrköping och nej, det blir ingen shopping. Plugg, plugg, plugg är vad som
gäller och så kommer jag hem på söndag. Nu ska jag fortsätta på min engelska filmanalys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0