Lördag 17:32

Hejsan, hejsan. Gårdagen blev helt okej, det slutade med att Klara och Matilda
sov över hos mig. Det var roligt och alkoholfritt, jag är aldrig partysugen längre,
haha. Därimot blev det väldigt tidigt för oss, vi somnade mellan halv ett och ett!
Vi som alltid brukar gå och lägga oss då vi egentligen går upp för att gå till skolan.
Menmen, det var skönt för då kom vi upp ganska tidigt i morse också, runt tolv eller nåt.

När de drog hem började jag städa på mitt rum. Det var tänkt att jag bara skulle
plocka i ordning lite och dammsuga men det slutade med att alla hyllor blev dammade
och varenda kvadratcentimeter av golvet blev skurat. Det behövdes! När jag väl var igång
slog det mig att jag skulle behöva ta en sväng till IKEA och införskaffa lite nytt, typ filtar
och kuddar till soffan, några hyllor, sängkläder och annat smått o gott. Alltid lika kul och
nödvändigt att åka dit, haha.

I städningen blev det en liten paus, jag tog på mig bikinin, satte mig på altanen och solade,
haha! Lite galet kanske men det var skönt, solen tog dock inte så mycket. Det blev årets
första solning i alla fall. Tyyyfft. :D

Ikväll har jag typ inget inplanerat (som vanligt numera). Ska nog inte göra nåt speciellt,
jag känner mig helt skabbig, har inte duschat och är osminkad. Faktum är att jag har
bestämt att helgerna ska bli så gott som sminkfria, jag försöker ta mig ur en ond cirkel,
jag kan nämligen inte visa mig för någon utan smink, jag går inte utanför dörren utan
foundation och absolut inte utan mascara! Jag tycker att jag är så extremt ful utan det.
Jag försöker i alla fall att minska på sminket så att vara utan det på helgerna blir ett bra
sätt att vänja sig på.

Jag ska i alla fall se finalen av Melodifestivalen. Jag vet inte riktigt vilka
som ska vara med men av de jag har sett så är Eric Saade - Manboy bäst.
Killen är ju niiice också, Robert Pattinson kan ta och slänga sig i väggen.
Är jag den enda som INTE tycker han är snygg...?

Det var det. Ciaaao. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0