Tisdag 21:29

Tjaaa! Kom nyss hem efter att ha varit och solat, skööönt. Vill i alla fall ha
lite färg till badet på torsdag. Just det, angående min bikini som råkade vara
för liten så har jag beställt en likadan nu fast i större storlek, så nu får jag
två av samma.... Hehe. Good to know! Usch, jag hatar att bada med skolan
men vem gör inte? Inte nog med bad, nästa vecka har vi tydligen lagdag
och då ska vi till Spökbacken...! Visserligen missar vi ett prov men gissa
vem som inte tänker följa med - jag.

Idag har jag varit ovanligt trött, jag satt och pluggade sexualkunskap hela
natten och provet på det kändes bra, hann inte klart dock så jag ska göra
färdigt det någon dag.

Imorgon har vi sovmorgon! Niiice, det behövs. Sen har vi bara tre lektioner, woho. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0