Tisdag 20:12

Hellooo! Jag sitter här i min soffa och lyssnar på Kent, mycket trevligt.
Bara 22 dagar kvar till jag och Matilda ska se dem, uhuhu nice. :D
Jag ska snart ta tag i fysiken, har prov på tordag så här ska det pluggas
som aldrig förr.

Idag är det tisdag (igen?!) och det har väl varit helt okej, bortsett från matten
och sådär. När jag kom hem var jag så trött att jag la mig i soffan och somnade,
mycket mer än så har jag inte gjort. Lama tider nu alltså...

Men imorgon drar jag ut till Agnes med mina flickor. Det är skönt att vara lantis för
en dag, mer än så pallar jag inte! Hah. Men det blir väl att plugga där och köra fyrhjuling
och sånt. Blir nog kul! :D

Just det! Om en timme börjar Desperate Housewives, den nya säsongen började förra veckan. <3
Misssssa inte det. Efter det är också den nya serien Cougar Town, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0