I'm so available, come and get me!

Heeejsan. Kom nyss hem, har varit och handlat med pappa,
köpte balsam, deodorant och lite annat. Innan det så la jag med
och sov ett tag, jag frös och var så jääävla trött. Jag är ju så smart
som tar min nya, tunna vårjacka till skolan när det är typ nollgradigt
och värsta snöstorm, shiiit vad kallt det har varit. Imorgon blir det dunjacka!

Dagen har väl varit bättre än väntat förutom att det är lite nya prov
att skriva in i kalendern. Har sexualkunskapsprov i morgon så
nu ska jag plugga, plugga, plugga! Sen ska jag plugga till 674573 andra prov också.
Nej nu ska jag inte klaga, tänk på barnen i Afrika som inte får gå i skolan alls. Fan vad skönt.
Allt blir hundra gånger jobbigare nu också när det är mörkt och kallt, så fort
det börjar bli ljusare blir allt garanterat lättare. Jaja!

Nu sitter jag här och lyssnar på musik och just det! Tjugonio dagar kvar till
jag och Matilda drar och ser Kent. Fiiiifan vad najs. :D


Kommentarer
Postat av: matilda

Det är ju rätt ljust nu. ;)

2010-03-02 @ 22:37:53
URL: http://matildahoolmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0