Chillar kaggen, jao.

Yes, för det är fredag idag och jag är skitglad för det, fast det känns som att det var
fredag igår. Tiden går fööör snabbt men det är ju samtidigt bra. Nu sitter jag här och
chillar järnet, sen ska jag ta mig ut i vårvädret och träffa lite folk, trevligt. :)

Skolan har varit mer än okej, började halv nio som vanligt och då var det film hela första
lektionen, sen engelska, kort mattepass, mentorstid sen fortsatte vi att kolla på filmen.
Nice alltså. Kommer dock inte bli så ledig i helgen, det kommer att bli en hel del plugg,
har en massa prov och inlämningsarbeten att göra framöver så jag kommer att vara
rätt upptagen ett tag... Menmen, idag blir en pluggfri dag, tummen upp för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0