Söndag 21:51

Sitter återigen i soffan och glor på Wallander. Spännande! Hah.
Jag beställde nyss en bikini, den längst till höger på bilden i inlägget under.
Hoho, så fin så! Jag börjar sommarshoppingen ovanligt tidigt tycker jag,
jag är alltid ute i sista minuten annars - då allt är slut. Menmen, tanken var
också att jag ska ha en ny till badet i skolan.

Den här dagen har varit lam, precis som alla andra söndagar i Katrineholm
denna årstid. Vad gör man egentligen en söndagskväll i Katrineholm?
- Inte ett jävla piss. Jag har verkligen inget liv för tillfället. Idag har jag
bara gått i sovt-shirten och slappat, sen var jag en stund med Matilda.
Men i morgon är det måndag (igen?!) och då har man i alla fall lite
mer att göra.

Nu ska jag läsa igenom lite uppgifter inför matteprovet på tisdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0