Lördag 23:12

Hejsan. Tillbaka efter en vecka, yes! Måste bli bättre på att uppdatera, känner jag.
Veckan har inte varit så intressan ändå, bara skola och en massa plugg men nu är
det helg och det gillas skarpt! Nu sitter jag här i min soffa med Matilda.
Vi är ensamma här precis som i tordags, riktigt skönt. Idag var vi i Norrköping,
dock inte tillsammans. Jag skulle på släktfest eller vad man nu kallar det men det
inträffade lite saker, så jag åkte hem med Matilda och Linnéa igen. Vi drog till
Amercian Pizza och åt och nu sitter vi här med varsin laptop och nördar, lyssnar
Kent som vi faktiskt ska åka och se i Örebro den 30/3!!! Snacka om att vi är
glada! :D Menmen, vi har inga planer för i morgon men jag ska nog plugga inför
det kommande matteprovet i alla fall, gaaah. Alla dessa prov alltså...
Nu vet ni. :D




Mogna tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0