Söndag 15:48

Huuuh, vilken natt. Klara, Matilda och Agnes sov hos mig och det blev helt galet.
Vi körde straffpoker hela kvällen och natten så vi alla har fått dricka snuskiga
drinkar, ätit chilipeppar, slickat deodorant och en massa annat. Jag var även
tvungen att äta en sked kaviar, vilket inte gick så bra... Jag tror också att en del
av er har att fått sjuka sms.

Nu har de andra dragit och jag sitter i min säng och nördar. Ska ta ett varv med
dammsugaren snart, sen duscha och slutligen göra engelskauppgifter. I morgon är
det skola, ny vecka alltså; det närmar sig Kent! :D Men först är det sportlov,
det ska bli riktigt skönt. Ska tillbringa det med tjejerna och vi kommer nog hitta
på det mesta, kuuul.

Mina inlägg är så roliga utan bilder. :)
- Det kommer.

Smell ya later, duuuudes.

If you didn't love me, why did you raise my hopes?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0