Tur i oturen?

Hejsan. Äntligen hemma i mitt rum! Det var länge sen.
Var ju i Stockholm med Klara & Matilda igår, hittade faktiskt
inte så mycket som jag hade tänkt mig. Det blir ganska rörigt
när det finns typ trettio butiker av allt. Men lite blev det i alla fall;
två par leggins, en luvtröja, två linnen, ett par shorts och en skitgrym
t-shirt i 6XL.... Haha. :D Bilder kommer sen.
Igår drabbades jag till min stora förvåning (not) av otur.
På morgonen innan vi åkte så höll jag på att glömma mitt bankkort
hos Matilda och sen när vi var halvvägs till stationen var det av ren
slump hon kom på att vi hade glömt tågbiljetterna hemma... 
När vi kom dit gick det helt det helt okej, vi käkade på Pizza Hut <3
och sådär.

När jag och Klara skulle ta tåget hem (Matilda stannade
i Stockholm), så kollade vi igenom våra inköp och jag insåg att jag hade
köpt fel storlek på shortsen! Jag hade tagit med mig två par i provhytten
och sedan la jag tillbaka de som jag trodde var fel storlek men icke,
det var den rätta storleken jag hängde tillbaka, fråga mig inte hur jag lyckades.
Sen kom jag ut till min sommarstuga igår kväll och då såg jag att ett av linnena
jag köpte saknades... Jag vet verkligen inte var det är, det har ju bara legat i påsen
och vi hade inte glömt nåt på tåget. Men som tur är, skulle min syster byta storleken
på shortsen och köpa ett nytt linne. Hah...

Just det! Vi skulle ta rulltrappan upp till Gallerian från NK, Matilda och Klara kom upp
före mig och väntade. När jag kollade på rulltrappan bredvid som går neråt så drabbades
jag av en chock. Vem är det som åker ner där en meter ifrån mig, om inte BLONDINBELLA?!
Klara och Matilda började garva åt mig för jag stod tydligen bara och gapade och var helt
stum. Sen gick jag med där i huvudet hela dagen, vad det nu är så speciellt med att ha sett
henne... Är nog inte så van med att se kändisar helt enkelt, haha. Men det var ju kul.

Igår kväll åkte jag ju somsagt till min sommarstuga, lite utanför Strångsjö. Skittråkigt faktiskt.
Vattnet var avstängt, hade ingen täckning på mobilen och internet var så segt att det knappt
gick att använda. Nu är jag hemma i alla fall och jag taggar inför Melodifestivalen (eller inte)
och väntar på att Matilda ska komma hem med tåget som är försenat så jag vet inte när
hon kommer. Sen ska vi väl hitta på något.

Oj vad intressanta saker, anteckna gärna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina meloner också :)

2010-02-27 @ 20:38:56
URL: http://klaradewoul.blogg.se/
Postat av: Louise

SVAR: HAHAHAHHA JUST DET.

2010-02-27 @ 20:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0