Stockholm nästa.

Tja vaaaaa! Sportlovet är snart slut och jag får panik... Det började ju nyss?
Den senaste veckan har jag ju bott hos pappa, det har varit trevligt med tanke
på att jag inte har bott där på ett år. Har dock inte varit hemma så mycket
men det ska man väl inte vara på ett sportlov? I tisdags åkte jag till min syster,
hennes man och son i Norrköping, jag kom hem idag. Jag gick lite på stan
igår, hittade en massa fina saker men lyckades hålla i pengarna eftersom
jag ska till huvudstaden i morgon med Klara och Matilda och då ska det shoppas!
Men igår köpte jag i alla fall en kavaj och ett linne. Matilda kom dit idag
också, så vi tog en sväng på stan och jag köpte en jacka och en kjol.
Ser fram emot morgondagen, då ska det handlas mer. :D

Nu sitter jag i Matilda's schäslong med datorn i knäet. Jag har försökt att föra över
bilder från mobilen till datorn genom bluetooth för jag har ingen USB-sladd här
och efter lite utbrott på datorn så lyckades jag. Dessutom hittade jag en funktion
som jag faktiskt har missat, jag ställde mobilen på fjärrstyrning så att jag kunde
styra datorn med den, AWESOME! Ja, styra musen med knapparna och så vidare.
Gryyyymt. Kanske inte.

Nej, nu ska jag nog fixa mig för sängen. Och hoppas att tågen går i morgon,
annars blir jag sur.

 
 
Fina mobilbilder, systemis är oladdad.

Högmidjad kjol - H&M
Jacka - H&M
Spetslinne - Vero Moda
Kavaj - BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0