Friday, I'm in love.

Hejsan! Uppdatering existerar knappt i den här bloggen, jag vet.
Sitter i soffan, i mitt rum hemma hos pappa, jag har inte varit
här sen i julas! Så nu ska jag vara här hela helgen, jag kanske
börjar bo här mer framöver. Det känns riktigt tomt utan Rozzo,
vår hund som dog för några veckor sedan, man saknar liksom
ljudet av tassarna när han springer runt i huset. Nu låter jag
som en riktig djurvän men ja, det är faktiskt tomt.

Fredag idag, huuuur skönt? Skapligt skönt om jag får säga det själv!
Har dock med mig lite saker hem som jag ska läsa, har typ 78565645
prov de kommande veckorna. I alla fall 5. Huuh, fatta pressen.
Så helgen kommer bestå av breddgrader, lågtryck och högtryck.

Efter skolan var jag hur trött som helst så jag drog hem direkt
och senare kom Klara och Matilda och hälsade på med varsin
Nutellaburk (tjockt!). Tråkigt nog hade jag också en egen.



Här sitter jag just nu, med en av mina bröder. Vi kollar på Mythbusters, HAHA!
Pappa hade "fixat" i mitt rum och tänt ljus för att jag skulle komma hem, hehe.
Måste säga att mitt rum är riktigt tomt, alla mina saker är ju hos mamma.
Och just det, mobba inte mina sängkläder, haha. Okej, nu räcker det.

Kommentarer
Postat av: klara

vadå tjockt? det är inte jag som äter en burk om dan :BBBB

2010-02-12 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0