Sportlov. <3

Rubriken säger allt. Uhuhu, så underbart!

Under de senaste dagarna har det skett en del förändringar,
jag som bott hos min mamma på heltid har nu flyttat till min pappa,
så hela gårdagen tillbringades till att packa upp kläder och sånt.
Igår var jag också i Spökbacken med skolan! Oh yes, typ... tredje
gången i mitt liv och NEJ, jag kan inte åka skidor men jag blev
tvingad att följa med. Jag försökte åka men det slutade med att jag
och Agnes åkte pulka på hennes snowboard, vurpade så att våra ansikten
blev snötäckta och jag som hade smink var helt svart i facet! Sen blev
det problem när vi skulle upp i liften eftersom vi båda inte kunde ta oss
upp på snowboarden så jag fick åka skoter upp... Menmen!

Idag var det alltså sista skoldagen och den var väl som vanligt, kanske
lite ömmare i kroppen bara! Vi hade prov på Norden, hoppas det gick bra.
Ikväll har jag varit på Harry's och ätit med pappa, gott var det. :D
Nu sitter jag här i soffan och glor på OS... Visst är det underbart när svenskarna
vinner, men är det inte lite... förmycket? Jaja. I morgon ska jag kanske ut till
backen igen och träna lite om jag orkar. Jag får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0