Lördag 22:21

Hello my friends! Skönt att vakna upp och känna att man är ledig i åtta dagar till.
Jag vaknade runt elva idag, gick upp och duschade och fixade mig innan det bar
av till Spökbacken. Ja, jag åkte dit igen - helt otroligt. Åkte dock därifrån och var
skitförbannad och tänkte att jag aldrig mer ska stå på ett par skidor igen men
jag har ångrat mig nu... Jag vill verkligen lära mig, jag får helt enkelt ha tålamod.
Det gick väl "bra" till en början, sen fick jag jätteont i min vänsterfot som jag har
haft under en längre tid men det blev värre idag. Sen var det så att jag hade inga
skidglasögon och när man åker i motvind och det är snöstorm så ser man inge vidare,
vilket resulterade i att jag slängde mig i backen för att stoppa farten.
Jaja, jag kanske åker dit i morgon igen...

När jag kom hem sov jag en stund och efter det har jag bara kollat på Melodifestivalen,
vilket suger hårt men har man inget bättre för sig så! Jag sitter och kolla på H&M:s fina
kläder också och jag hittar som vanligt för mycket... Min bikini jag beställde för ett tag
sen har ju kommit nu och jag har dessutom ett till paket att hämta ut, sen kommer det
ytterligare ett i april. Jag älskar paket! :D


Vill bland annat beställa det här från H&M och Gina Tricot + en kavaj och kjol som tagit slut...
Livet är för surt ibland
. I-landsproblem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0