Lördag 15:41

Heeejsan. Nu har jag varit hemma ett tag, jag sov över
hos Klara inatt med Matilda. Vi gjorde väl ingenting speciellt,
jag kom dit ganska sent. Att vi inte gjorde nåt speciellt resulterade
i att vi, klockan ett på natten, gjorde en liten video som nu finns
på Youtube (en efterföljare till "jag har en cykel" som jag tror de
flesta har sett?). ;) Den är... Ganska sjuk. Lite pinsamt, yeeeees.
Kommer därför inte att publicera filmen här.

När jag kom hem förut bestämde jag mig för att jag skulle städa
rummet, sen fixa mig och göra lite läxor men jag fastnade framför
Facebook som vanligt. Spelen är äckligt beroendeframkallande.

Nu ska jag faktiskt slita mig från skärmen och göra lite nytta istället.
Sen är det ju Melodifestivalen ikväll och det måste man väl se.
För jag är ju en riktig schlagertjej. Nej, jag vet inte ens vilka som
ska vara med, faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0