Hey, I'm crazy.

- Bokstavligen. Jag har klippt lugg. Yes, det har jag faktiskt, efter
många om och men. Jag ångrar mig som faaan, men nu är det gjort.
Bild kommer i morgon, för de som inte ser mig.

Jag har också färgat håret nu i kväll. Det är utväxten som har spökat
men nu är den borta, den saken är säker men hur håret ser ut förövrigt
har jag ingen aning om för det är blött och ser svart ut. Jag får se i morgon
när det har torkat. Frågan är också om jag ens kan gå till skolan i morgon.
Det blev nämligen lite fail när jag och Matilda färgade, jag har färg på
mina armar, nacke, panna och hals. Att färgen är permanent förbättrar
inte saken...

Meeeen aja. Allt ordnar sig. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0